Good or bad?

Haha,good or bad ska ni få nu! Enjoy!:

StopNow!

Besvikelse
Det man hoppades på händer inte..jaha tänker man. Bara att bita ihop då. Men känslan som kommer då går inte att undvika. Den kallas besvikelse och har drabbat alla någon gång. man blir bara tom inuti och känner sig hopplös och ovärd. Man känner sig som en marsmänniska. Man känner sig som jag gör nu..besviken.

Besvikelse kan se ut på många olika sätt antar jag..:S

StopNot!

Oäkta Smycken!
Jag älskar oäkta smycken haha! Sålänge man inte är nickelalärgicker så kan man ha plast och det är snyggt! Älskar/älskade stora plast ringar i glada färger när jag var liten! Haha,jag ville verkligen ha sånna där rosa stora örhängen som alla andra coola tjejer i klassen hade! Och se nu! Nu äger jag flera stycken par!(y)



Oäkta örhängen finns ju inte bara,oäkta halsband och armband finns ju också gott om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0