Good or bad?

Nu så ska ni få förra veckans GB!
Enjoy!<3

StopNow!

Rädslor!

Kanske låter det ganska självklart men tänk vad sjönt ändå å bara stoppa allt man är rädd för!
Vissa är mörkrädda andra rädda för döden och vissa kanske rädda för sjukdomar som jag då..:P Om man bara kunde gå ut en sen natt ensam utan att behöva va rädd för att t.ex bli nedslagen eller våldtagen?

Alltså jag menar hur underbart det skulle va om man bara slapp va rädd för saker en hel dag! Jag skulle tycka det var toppen även fast man kanske inte går omkring och är rädd hela tiden men ibland hatar jag min rädsla för vissa saker..... det blir bara för mkt och hindrar änns färdigheter och mål i livet.. tåls å tänkas på iaf^^


Såhär kanske det ser ut hos vissa..?



StopNot!

Snabba reflexer!

Har märkt hur bra det är med snabba reflexer som vi knappt tänker på själva! (Detta är inte bara för Biologiprovet haha!) Asså om man typ vill skydda sig för en motkommande boll eller ngt liknande är det ju bara att ducka kan man tycka men i själva värket går det ju typ värsta signalen till hjärnan inuti och allt sker (oftast) ganska automatiskt av sig självt men ändå.

Vissa grejer e typ reflexer fast man inte vet det. T.ex:sittreflexen,sugreflexen (HAHA) och typ lyfta huvudet reflexen xD Mkt intressant haha^^




Haha! Är det ngn som har hittat den där reflexen på benet? Tkr alltid den ska va så omöjlig att hitta..kan kanske fråga min pappa doktorn^^
Btw; Är jag inte as grymm på Paint? Låt bilden tala för sig själv^^


Kommentarer
Postat av: Annika

nu fattar man vad ni tror att hammaren i slöjden annvänds för..inte konstigt att allt går snett, skyll på pappa doktorn hahaha <3

2009-12-08 @ 01:55:06
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0