haha stackarn ... ^^

Shoho!! :D

Haha idag va jag o Bex o handlade julklappar ^^ o när vi kom in på löplabbet (jag skulle köpa present till pappa) så stog det en ganska ung, blyg kille i kassan, o när jag skulle köpa min present så frågade han om jag ville ha det inslaget osså, så då tänkte jag att det skulle ju va skönt o slippa slå in det själv, så jag sa ja xD då såg det typ ut som att han tänkte ba "oh, shit, here we go!" xD o så tog han fram väääääääääääääääääääääärldens längsta snöre o en kartong som han försökte vika ihop, o fixade med snörena som ska sitta alldeles perfekt, o sen typ en kvart senare så stod jag där med mitt paket i handen med världens längsta krull-snören xD Mkt vackert ^^ haha jag o bex höll på o garva ihjäl oss när vi stod där i väntan på paketet xP haha stackars kille ^^




Haha man se inte krullet så tydligt ... men jag fick inte till nån bättre bild xD

// Ämmeh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0