Halo

Sorry för den usla uppdateringen från min sida.
Har varken haft tid eller lust, eller tja..tid kanske. men den har ja lagt på att sova haha.
Orkar inte ´lägga upp bilder och skit på allt jag fick, har bättre saker för mig hahah, nej men orkar helt ärligt inte kanske någon annan dag.
Fick i alla fall hörlurara, T-shirt, tjocktröja, massa skivor, pengar, presentrkort, hårprodukter, ansiktsprodukter..ah de va typ det mesta ^^
Om ett tag kommer Asta-Pasta hit. Hon ska få se på då jag städar rummet .__.
Men hon skulle duscha och sånt först...jobbigt..nu tänker ni varför inte städa INNAN hon kommer?
Haha nej jag behöver lite psykiskt stöd för att orka det känner jag. Och kanske en städtant hihi.
Aja ska inte skriva massa tråk nu.
bajbaj
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0