Hello

Hejsan svejsan!
Igår träffade jag vänner från mitt konfaläger i eastbourne. Va skit kul att träffa dem igen och vi hade det as trevligt i stan :D
Sedan åkte jag hem. På kvällen kom emma, helle och carro hit ett par timmar och vi hade det kul, som vanligt hah.
Sedan var jag med elin och hennes tre kompisar haha. Deras humor är stört skön alltså, gillar de småungarna!
Det slutade med att vi gick ut och hade snöbollskrig. Sedan skulle de andra hem och jag och elin stannade kvar ute och åkte stjärtlapp i edsvikens backar i säkert två timmar, hahah var så jävla kul.
Vi är bäst <3
Sedan simmade jag äver hela våran veranda som var täckt av snö (Y)
Såhär såg jag ut sedan:



Najsnajs, inga täckbyxor här inte hahaha, ser redan fram emot min och Asstrids pulkadag :D
<3
//Annika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0