Hinduismen....

är inte min religon kan man säga..^^
Visst är det "intressant" men pallar ínte med Atman,Brahman,Moksha och allt sånt så....nej tack för denna gång.
Har då SO prov på detta imårn och det är tamejfan sista provet för detta år:D:D (peppar peppar ta i trä) som lilla skrockfulla jag säger ;)

Hmm....jag e en sorglig jävel som inte ägnat min dag åt annat än SO boken (jag har tagit små pauser då och då men annars^^) men nödvändigt var det eftersom jag låg såå sjuuuukt efter alla huhu.
Imårn är det normal skoldag vad nu det kan bjuda på......sen resten av veckan (förutom Fredan) är det temadagar och jag har skrivarkurs:) Hoppas det blir kul!

Men nu måste jag sova snart så vi får höras!
 Puss o kram!
//AW


Btw: Good or bad kommer imårn,hinner inte nu tyvärr^^     Besöksrekord oxå! Welcome all of you "New readers" ;)




Hmm......Brahma,Vishnu,Shiva................:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0