Idag..

..kommer Emilia hem!! Wiie! Som jag har längtat! OchRebecka vet jag inte när hon kommer..förhoppningsvis idag också men får dessvärre inte tag på henne för tillfället:/
Aja,men då får vi brudar plus Annika göra något riktigt jävla roligt tycker jag haha! Har haft lite små tråkigt och vart lite små seg dom senaste dagarna (förutom i Lördags när jag var hos Annika och förutom på jullafton såklart!) Gissa vad? haha, jag håller på att instalera The sims på min nya data haha! Jag bara fick lust att spela det imårse när jag vaknade..som en galning! Barn på nytt haha!
Nu ska jag strax göra köket och sen får vi se vad som händer! Emilia? The sims 2? Haha,what ever;)

Puss och kram!

//AW

PS: Annikas FF äger!! Den är bäst!! *Är beroende*<3




Haha,så här ser jag ut idag hehe^^ Glad unge! Men som ni märker är håret mycket kortare:( Mamma toppade det-.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0