Julafton 2009!

Hej hopp bloggreaders!
Har snott ihop ett litet bildinlägg med massa bilder från gårdagen och jag säger väl "Låt bilderna tala för sig själva" men observera att allt är tagen from klockan nio på kvällen typ^^ (med min nya digitalkamera!)

Enjoy:

Haha,my gifts 2009 (ignorera peter jöback skivan som låg tillsammans med lösnaglarna i julstrumpan HAHA)































































Sådär jag hehe..hälften av bilderna var ju bara helt onödiga men tänk på att jag har fått en kamera och då blir man lite lätt retarded..;)

Enjoy them anyway:)

Hade iallafall en skit kul kväll igår och allt tack vare min underbara släkt och familj! Ni är bäst helt enkelt;)<3

Ha det bra så hörs vi nog sen!
//AW



BTW:
Dikten/versen pappa gav mig till kameran! ENJOY:

ASTRID
Astrid är på nätet jämt,det är nästan som ett skämt
Hela natten chattar runt,ladda bilder snacka strunt
Skriver gärna långa stycken,skriver bra med rätta knycken
Ord och bild är Astas melodi,vad månne denna tjejen bli
Skall hon gifta sig med Bill o Tom,Bo på Tokio hotel med dom
Glida runt i limosiner långa,på rockkonsert med pumpsen trånga
När du reser runt i världen,plåta lite grann på färden
Knäpp en bild på farbror Bill, och på bandet knäpp en till
Bilden säger mer än orden,tusen bilder finns på jorden
När du tränat dig med den, önska dig en större sen

God jul önskar Pa och Ma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0