Kan man dricka chips?

hehe....det är precis vad jag har gjort....typiskt mig^^
Men receptet är enkelt..krossa bara vilka chips som hälst,lägg dom i ett glas och drick:) Haha,fett gott!
 

Idag har jag haft franska prov som gick helt okej:) Dock är jag lite sur att ingen av de 56 orden var med-.-' Jag fick en timmes mindre sömn för det faktiskt....taack!

Inställd idrott idag pga att vi träffades i grupperna som vi ska va i på temadagarna nästa vecka. Kul va? Haha,har skrivarkurs tsm med Markus krieger,Mirre och Klara från nian. Vi kmr typ få varsinn laptop under dagarna att skriva på! Vi börjar oxå nio vilket gillas(y)

Resten av dagen hände det inget särskillt så e inte värt att skriva om det;)

Nu e jag ensam hemma och tröökar mig men är fett lycklig att vi inte har så mkt i skolan (pepper pepper ta i trä) så man kan softa...

Nu ska jag.....vi får se.....:)

Byebye

Pussar

//AW

Herregud va busig jag är!!!! Äter chips på en Torsdag :S OMG


Kommentarer
Postat av: Elin

shit fett busig astrid! fy skäms! x)

2009-12-03 @ 19:23:42
URL: http://everydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0