KinaMat :D

YEY, fredag o nu har jag chansen att sova ut på morgonen ^^
Det bästa med idag är att jag ska äta Kinamat med mamma o brorsan, haha en favorit :P

Har handlat presentas åt folket...eller bara åt Astrid, Mamma o Pappa...
Till:
Mamma: har jag köt en kalender från Granit, men man klistrar in egna bilder ist ;D
Pappa : en bok från akademibokhandeln tror jag "/ den hette skumtimmen av
johan theorin
Astrid
: Haha det säger jag inte :O mohaha

Nu gäller det bara att hitta något till brorsan :S
Hörs Bomb Voyage
// Kramar Becka <3


Skönt att äntligen köpt julklappar ;P
Inga kommentarer för bilden XD

Lyckades ta en bild innan jag rammlade XD
den blev bra ju ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0