Läslogg..

..är fett svårt å komma på!
Okey nu ska vi inte överdriva men jobbigt är det!

Idag har vi haft tema dag och jag har ju då haft skrivarskola/skrivarkurs. Vi fick skriva typ en personbeskrivning,göra lite namnlekar och så:P mkt kul^^
Imårn har jag sovmorgon igen och sen blir det typ skoldag till halvtre igen om allt blir som det ska.

Nu ska jag snart sova!

Ha det så bra!

Puss
//AW


Dagens kom på! : Måste köpa julklappar :S Sent ute? Shit!


mm.....jag vet vad jag e sugen på nu.. ;)......


Kommentarer
Postat av: C A R R O

Sv: HAHA juste! typiskt min pappa asså xD

jaa det gör vi, det är ju nyår snaart (a)

puss <33

2009-12-08 @ 22:59:45
URL: http://caruline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0