Lista

Det finns miljoner listor men det här är en utav dom! Brukar igentligen döpa det till tidsfördriv men orkade inte..ni får stå ut hehe..den heter iofs tidsfördriv del 5 om ni blir förvirrade! Enjoy!



- Första jobb: Paraoade på mammas jobb i Maj i våras! Det var ett jobb som nog blev mitt första!
- Första köpta skiva: Oj! Ingen aning! Måste antagligen varit någon melodifestival skiva eller nått men har ingen aning! Kanske Tokio Hotel som jag kommer ihåg men nej..får fråga mamma och pappa om den saken!;)
- Första piercing: Öronen när jag fyllt elva tror jag!
- Första konsert: Tokio Hotel live in Dortmund 08 (tror jag)


Nio sista
- Sista alkoholdrycken:
Oj,sista? alltså vad man drack sist? Hmmmmm......smakade öl/vin av mamma/pappa haha?
- Sista bilfärden:Hmmmmm....................i Tisdags när vi skulle till skolan och fick sjuts av min snälla pappa! Långt bak i arkivet alltså!:P
- Sista filmen du såg: Get smart hos Annika igår!
- Sista ringda telefonsamtal: Till Mamma i Onsdags,länge sedan! Känner mig lite smått osocial;)
- Sista bubbelbadet: oj,det var länge sedan! Verkligen! Så länge sedan att jag inte kommer ihåg haha! Jag badade iofs imårse men bubblbad,ne!
- Sista spelade CD: Ojojojojojoj,haha,vi testade Peter Jöback CD:n så det blir väl den men en som jag själv satte på? Michael Jackson? eller kanske ABBA? Humanoid? En gammal/ny hitcd från min födelsedag?
- Sista kyss: Ingen,inte fått min första kyss ännu:/
- Sista gången du grät: Hmmmmmmm............idag..
- Sista måltiden: Lunch eller lite godis eller vad det blev men måltid varväl lunch som var sallad,någon pyttipanna med julskinkan och så:/..

Åtta har du någonsin
- Dejtat en av dina bästa kompisar:
Nej..
- Blivit arresterad: Nej.. haha
- Blivit kär vid första ögonkastet: Haha,inte riktigt men varit kär av någons ögonkast kanske..om ni förstår vad jag menar^^
- Varit på tv: Hmmmmm.........nej inte ännu!^^Bara våra familjefilmer och så:P från video kameran typ^^
- Fått ditt hjärta krossat: Ja,flera gånger typ..tror jag! (Jag vet..låter som värsta emon nu men sant) (tror jag)
- Sagt att du älskar någon utan att mena det: nej,tror inte det..
- Haft ett one night stand: Nope..!!!!
- Busringt till någon: HAHA! JA..många gånger!
Sju saker du har på dig
- 1.
Över tröja/T-shirt eller vad man ska säga från H&M
- 2. Linne,svart från något..vet inte vart ifrån..syrrans^^
- 3. Jeansleggings nya från H&M
- 4. Trosor,gröna och rosa med snobben och hjärtan så alla vet^^ Från H&M öckså tror jag!
- 5. BH från H&M med snobben oxå(a)
- 6.  Strumpor vita från........kanske H&M^^
- 7.  Ska sätta på mig en tröja^^
sex saker du har gjort i dag
- 1.
Ätit
- 2. Degat
- 3. Suttit vid datan
- 5. Gråtit..
- 6. Ätit Rockyroad(a)
Fem favoritsaker
- 1.
Humanoid cd:n
- 2. Datan
- 3.Mobilen
- 4. Mina garderober

Fortsättning följer..^^ DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0