Lösnaglar..

..är fint men svårt att anända haha! Ni ska se mig nu..kan knappt rubba tanjenterna ordentligt haha! xD
Men här nere kan ni se lite halvbra bilder på dom! Allt blir bättre när jag får en kamera¨imorn.. haha,herregud. Bortskämda unge alltså!
Nu ska jag strax börja slå in paket tror jag..^^ Vore ju nödvändigt iallafall!
Idag har jag varit med ankan (hon kallar ju mig eggbert så..) då vi har åkt pulka (HAHA,man måste ju få vara barn lite till!) och sen var vi i centrum för jag skulle handla dom sista julklapparna hehe..^^

Hare bra folket så kanske vi hörs en snabbis imårn på självaste julafton! Hoppas det blir mysigt!

Nu ska jag snart klä granen oxå!

Kisses

//AW






Ni kanske inte ser att det är guldiga små blommor på naglarna haha..men det är det! Ännu finare!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0