Min Nyårslista från det gångna året!:)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hmmmm....jaaaa,konfaläger,var i Berlin (världens underbaraste stad?) nej men kanske inte ändå haha,men älskar den iaf!


2. Höll du några av dina nyårslöften?

hmmmm....kommer inte ihåg vad jag satte för nyårslöften förra året men något hoppas jag att jag uppfyllt(?) annars blir det smisk på sjärten..hmmmm..brukar inte va bäst på att sätta nyårslöften heller får jag avslöja;)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

HAHA,nej;) eller jo,kanske mina grannar men mina vänner som är ca 15/16 år? Nejdå!


4. Dog någon som stod dig nära?

nej tack gurselov (peppar peppar ta i trä..) man vet ju alldrig med nyårsafton..
raketer och annat trevligt..
5.Vilka länder besökte du?

Tyskland(a) blev inte så mycket resande i år men får väl ta igen det nästa år....:)

 


6. Mest efterlängtade möte?

hmm..vadå? möte med folk eller person möte haha? haha,det är typ samma sak men vet inte..!

 

7. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?

Pojkvänn,nya vänner (det är inget fel på dom gammla heller menmen!) , lalalala,nya kläder/ny garderob?

8. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?

haha,oj jöstanes? hm..INGEN ANING!

9.Bästa minnena från sommaren 2009?

Oj jösses säger jag igen! Man har inte chillat galet denna sommar får jag ju säga! Har hänt grejer hela tiden! Konfalägret,Gotland,Smögen,Midsommar och chill på landet (iofs) med vännerna,badat,solar lalalala glidigt runt i min svarta bikini


10. Vad var din största framgång 2009?

 

 Oj,sjutsiken! Ska jag svara på det? hmmmm..har väl blivit lite mer utåtriktad kanske och fått många mer kompisar(?) kanske.. vet inte men tror det:P

11. Största misslyckandet?

Oj,hmmmm..måste tänka till riktigt ordentligt här på dessa svåra frågor men antar att det var kanske matten som inte gick framot riktigt eller att jag inte haffade den där killen jag ville ha....^^ Nu är ni bra allt nyfikna va?^^


12. Största misstaget?

hmmmm..vet inte det heller..svårt:S

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Sjuk har jag varit ganska mycket,speciellt alla dessa förkylningar under hösten:S menmen..tänka framåt eller?^^

 

14. Bästa köpet?

alltså jag kan inte utse en sådan grej men det får bli de flesta kläder jag shoppat antar jag..;)

 

15. Träffat någon kändis?

Nej tyvärr..sett några (Kristin kaspersen i sollentuna centrum igår HAHA,pinsamt )(hon är en typisk b kändis..) lillbabs dotter^^) woow va många paranteser det blev^)


16. Vad spenderade du mest pengar på?

 

Kläder skor och annat krimskrams;)
17.vad gjorde dig glad under året?

Berlin ofc;) vännerna,smögen,gotland,KONFAN,och datanxD Familjen också ofc;)
18.Vad/vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?

Alla Humanoid låtar xD och såklart allt som gått på radio från detta år (t.ex Sweet dreams med Beyonce,Hotel room med pitbull osv)

 

19. Har någon du känner tagit körkort?

Nej


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Ledsnare tror jag..ingen th konsert och livet har varit allmänt jobbigt och upp och ner..känns som jag verkligen kommit in i tonåren med alla funderare och sånt..mina fantasier är dock desamma..Sommaren var min stora räddning. Tokio Hotels album och vännerna ofc^^;)

 

21. Vad önskar du att du gjort mer?

Flirtat galet..nejdå men kanske..hmm varit mer aktiv och pigg på läxor och annat..inte suttit vid datan så mycket och varit mer social skulle varit prima tror jag..^^

 

22. Vad önskar du att du gjort mindre?
suttit vid datorn kanske även fast jag haft jäkligt kul där^^;)


23. Hur tillbringade du julen?

Hemma somvanligt med släkten:)

 

24. Blev du kär i år?

nej,hade gammal kärlek från tidigare år kvar..^^ lite småkär blev man väl i folk men inte kär på riktigt.

 

25. Hur många one night stands?

0

 

26. Favoritprogram på TV?

kollade inte så mycket på tv i år faktiskt..herregud. Det är jag stålt över^^ Anna ankas jul kanske? HAHA,drev men TH tv om det räknas vill säga^^

 

27. Bästa boken du läste i år?

Twilight? Lite tråkigt svar kanske men sant..Vargbröder 3?

 

28. Största musikaliska upptäckten?

Tokio hotel? Skoja,KISS!!:) Green day också lite men jag tog mig ur bubblan (bara tokio hotel) lite mer i år kändes det som,go peter jöback haha;)


29. Något du önskade dig och fick?

Kamera:) Berlin resa med bex;)

 

30. Något du önskade dig men inte fick?

 

 nej..bortskämda unge..eller jo! Tokio hotel konserten till nästa år:( :S<3

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Chillat med kompisar och anna. Var på dansuppvisning med emilia och rebecka;)

 

32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

pojkvän..kärlek ännu roligare kompismöten..vad mer begär man men kanske..hmmmm..jag vet inte?

 

33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2009?

Soft,bra och ganska modemedveten..not men bättre än tidigare år kanske?

34.Vad under 2009 har fått dig att må bra?
Vännerna,familjen,maten,resan,skolan haha(vännerna i skolan) och allt?^^

 

35. Läskigaste upplevelse?

Oj,hmmmm..minns inte säger vi..


36. Äckligaste upplevelse?

bajs..hmmmm..sjukdomarna?

37. Årets bästa fest?
Min/beckas födelsedagsfest,Annikas fest (för länge sedan) emmmm,annas tjejmiddags fest,septemberfesten<3

 

38. Vad är du mest stolt över från 2009?

Att jag blivit mer utåtriktad och fått en annan syn på livet,att jag konfirmerat mig och att jag varit en schyst kompis (och ärlig!)

 

39. När var du mest nervös?

Det vet jag inte:S


40. Där du tillbringat flest helger?

Hemma HAHA och med kompisar..jag vet ..jag är tragisk haha?

 

41. Vad fick dig att må dåligt?

Sjukdomar,kompisbråk/krångel..

 

42. Hur kommer nyårsafton spenderas?

Wimans:)

 

43. Vem saknar du?

Rebecka,Anna,Emilia,Annika:) THE CREW!

 

44. De bästa nya människorna du träffade?

Lollo,Elin,Michelle,Carro..en del bys oxå;)

 

45. Ditt mål för 2010?

Vara mer social och kanske inte sitta vid datan så mycket..läsa mer böcker kanske och va mer med familjen.


46. Vad längtar du till år 2009?

Humanoid albumet något alldeles fruktansvärt och Tokio Hotel:)



Gott nytt år everybody!

Btw:Glöm för guds skull inte min fina årsuppdatering imårn när ni får följa mig lite tydligare genom det gångna året! Puss och kram!
//AW


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0