Plugg vecka...

Tjjuuuu lääsare!
Eftersom vi har fullt upp så denna vecka blir helt enkelt en häärlig pluggvecka -.-'''''
Fuck this shit asså!!
Imårn är det alltså Biologi prov på 30 frågor som vi måste svara på på en timme!! Asså press.se eller vad haha?

På Torsdag har vi även franska skiten men nu orkar jag inte klaga mer haha,blir så jobbigt för er läsare juuue!! xD
Vad ska jag mer skriva? Trött som fan....längtar till sängen där oxå biologiboken ligger....hjälp haha,den förföljer mig!

Aja men imårn blir det typ Biologiprov,Plugg,Ledarutbildning på kvällen(Y)

Har kommit på att jag måste börja träna igen...(har jag nänsin gjort det...?) haha

Ha en härlig kväll den 1:a December 09!

Puss
//AW




Jag och Becka ska typ se New Moon på Fredag..............xD
Är den bra enligt er som har sett den?^^

Kommentarer
Postat av: Annika

Jag vet att ni vill ha mig med er.....(a) <33

2009-12-01 @ 22:24:37
URL: http://pplalwaysleave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0