saknarsaknarsaknar.

Usch. Ligger och lyssnar på zimmer låtarna. Fan vad jag saknar "gamla" Tokio Hotel.
Men det är ju så det är? De är inte samma. De är inte sig lika...alls.
Usch det är fett sorgligt. Gillar inte de nya låtarna längre typ. I alla fall inte för tillfället. Men det är lite upp och ner.
Saknar i alla fall tiden då de hade sin zimmer turne and stuff. Happy times asså. Uh .__.
Det är verkligen två helt olika band. Och vet ni, jag tror faktiskt jag gillat de nya låtarna mer om det inte hade varit TH som sjöng dem. för det är inte deras stil. det passar inte dem, när ska de inse?
Usch tycker bara de e jobbigt just nu haha, kommer säkert gilla de nya låtarna igen snart.
Men för tillfället vill jag bara ha tillbaka mina älsklingar.
<3
//Annika


Haha aw.
Kommer aldrig glömma den tiden. På gott & ont. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0