Yoyo

Annika is awake, jag menar som om jag skulle sova vid denna tiden? haha, no way.
Wihu hade en lektion idag typ (a)
Köpte hårblekning också ska tvinga caroline att färga imorrn för det är hon skyldig mig!
Ligger och lyssnar på TH radio för första gången på länge, najsnajs.
Och imorrn äre sista dan, sedan är det lov, so soft!
Vad ska folket hitta på under lovet? Någon annan än jag som ska åka snowboard (skidor)?
Ska bli så jävla najs har verkligen sett fram emot att snowboarda igen. Har åkt i typ 9 år nu..det ni...suger fortfarande haha.
Både jag, pappa och syster har varsin bräda, och skidor såklart haha. Även brorsan är rätt skillad men han föredrar skidor, förstår mig inte på det riktigt xD
Aja ska nog försöka sussa sooonie.
Lovelove
<3
//Annika


Hahah fint..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0