18 februari

ååå jag har precis pratat med astrid på telefon och det är nämligen så att vi har 17 bersökare.
Visserligen har jag ju gått in på den 2ggr kanske, men ändå.
Jag har dushat och pluggat nu i typ 2timmar. Franskan och Biologin stressar mig, det känns inte som jag hinner ngt fastän jag nog gör det.... Men nu har jag äntligen en liten stund framför datan, vilket jag inte brukar hinna.
Det är ju sååå hemskt mkt man ska göra varje dag, typ:
1. skola
2. vara med kompisarna
3. kanske nån aktivitet ;)
4. plugga
5. oftast nån tvserie som man följer
6. datan lr slappa (vilket man nt hinner så ofta som man velat.)

Hursom helst så har väl denna skoldag varit som alltid, ni kan ju läsa på de andra inläggen vilka ämnen jag haft.
Men på musiken idag blev jag så himmla arg, jo vi håller ju på med de där låtarna.
Jag hade övat på mina piano accord, och kunde dem nästan utantill.
Men sedan visar det sig att det var typ HELT fel, så nu ska jag öva igen. Jag orkar inte det. och dessutom tyckte jag att det lät bra med de "gammla" accorden, men musikläraren sa att det lät falskt....men jag ville nt verka tondöv så jag sa att jag oxå tyckte det :S vilken Mes jag är.

Dessutom har jag äääääntligen fått reda  på varför jag fick G i gympa, jag tkr själv att jag försöker anstränga mig så gott jag kan. läraren hade nt sett så mt av mig så, men vår han sa att om jag fortsätter som jag gör kmr det bli bra typ.
Detta blev kanske inte det mest intressanta inlägg, men ni får stå ut XD

Kramar från Becka <3


Kommentarer
Postat av: emilia

17 läsare?! :O det är ju fan många juh!!

2009-02-19 @ 08:08:15
Postat av: emilia

iaf för å va oss ^^

2009-02-19 @ 08:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0