19 februari - skit rörig dag

Denna dagen har fan varit HELT kaos, typ inget gick bra idag.
Första lektionen på matten var ju inte kjell där, och nu undrar man ju när ska han komma??
Vi elever får ju inte veta ngt om inställda lektionen, om lärarna är sjuka mm.
På SOn och engelskan  var det inte lika rörigt;) men vi ska splea pjäser typ...ja den ideen som vi har i vår grupp är bara sämst, kan man ju redan nu på förhand säga...
Nästa röriga lektion var fysik, och ingen vikarie kom så¨jag var så irriterad så jag tänkte sticka, men då plötsligt kom vikarien!
asso vi elever får inte komma försent, då blir det anmärkning, men vilka är det som jämt kmr försent egentligen.
Jo Lärarna/vikarierna ...
Jag höll ärligt på att sommna under lektionen, man orkar inte lyssna på när nån förklarar om ngt man inte fattar ett skit av
Efteråt när jag ska ta mina saker ur skåpet funkar inte min kod tydligen, så jag försökte, och försökte..

Då fick vaktmästaren  typ kapa av låset XD Det tog 1 sekund och sedan fick jag flyttaöver allt till Astas skåp.
Hennes skåp blev helt proppat.
Vi skulle haft HK, men vår lärare kom aldrig...så man var ju bara lite irriterad när det visade sig att vi fick gå.
Så nästa gång vår lärare inte kommer inom typ 30minuter går jag, JAG LOVAR!!!

Nu har jag iaf köppt mig ett nytt lås, med nyckel. och jag måste plugga lite biologi, för vi har prov.
Men jag måste oxå hitta min lilaglitter hjälm, mina hockeygrillor och tvätta min jacka;)
För imorron ska vi ut på isen, jag kmr fan bryta benen xP men jag ska försöka att göra mitt bästa.
Många kramar becka <3



  

Första bilden är på mitt lås som vaktis bände upp, andra på mitt "propp fulla
 skåp" och sista på mitt nya lås. XD

   
Lite bilder på de absolut underbaraste och fiiinaste killarna <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0