20 februari och LOOOOOOV!!!

WooooHooo äntligen har det efterlängtade lovet kommit och knackat på min dörr. Tänk bara en hel vecka utan att behöva tänka på läxor och prov.
Jag glömde säga hejdå till alla och önska trevligt lov i skolan, så jag har fått lite ångets.
(vilket jag nästan alltid får när det gäller sånna grejer..)
så jag ska nog önska alla som är inne på facebook trevligt lov.
Men som alltid så har vi ju typ svenskaberättelse som ska vara klar, så jag får göra lite på flyget.
För jag ska till schweitz under lovet med la famiiiilja XD Vi ska typ åka skidor, umgås med nårra vänner och bada i nån källa, och såklart måste man ju shoppa!
så nu måste jag bara packa allt. Fast det värsta är att packa upp allt efter resan.....

Jag kmr sakna allt här hemma, b-vännerna, mitt rum, svenska luften och till och med Georg Listing;)
Men jag kmr tillbax på freddag, men så ni alla blogg-läsare vet så ska inte jag skriva ngt under den tiden.
Men sluta inte läsa för det hahaha xP men kanske, kanske att jag går in på datan om jag får tillgång till en såklart.
Idag hade jag ett prov, biologi. Det var ganska svårt, men ändå lätt på nått sätt.
Det störiga är att när jag pluggar så kmr jag inte ihåg lika mkt av det jag läst nästa dag, av nån anledning..
Men lite glad e jag iaf för jag hade bara 4 fel på franska provet!!! VG youppie.

Föressten hade vi skridsskor ida, det gick bra. jag lever fortfarande, och inga brytna ben har man nt.
Vi spelade en match mot Edsberg, och vi förlorade med typ 13-0.
Du kanske undrar varför, jo det var nämligen lilla jag som var målvakt.
jag kan ju säga att jag var usel helt enkelt. Men jag hade roligt och räddade nog typ 5 bollar iaf.

En liten fråga bara, vet NÅN vad det är för skillnad på Hockey, och Bandy????!!!
Skriv svaret i kommentar-rutan då...jag trodde man spelade bandy på mark, men jag fick veta idag att man tydligen gjorde det på is. jaja jag är iaf helt förvirrad, en kille i klassen förklardade, och jag fattade NOLL!

BIG HUGS FROM MEEEE <3 jag kmr saaaakna er alla sååå, men I am bak in the town sooon. XD

Men glömm mig nt  bara. trevligt lov och glömm inte att bara koppla av och götta er under lovet nu.// Er Becka


Kommentarer
Postat av: emilia

HAHAHAH!! "Kmr t.o.m sakna Georg Listing" ^^ skillanden på bandy och hockey ä typ att i hockey ha man en puck och inte en boll, vikket man ha i bandy, och dessutom ä målet större i bandy än hockey... och becka det är innebandy som spelas på mark, det ä skillnad på bandy och innebandy ^^

Kmr sakna dig skit mkt oxå, och jag lovar att inte glömma digg ^^ BIG HUGS FROM MEE =D <33333333

2009-02-20 @ 23:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0