ÄÄÄNTLIGEN SPORTLOOOOOOV!!! =DDDD

Hej alla glada och icke glada!! =D
Just nu sitter jag och funderar på om jag ska få en blund inatt, min syrra har tagit hem 2 kompisar och dom skriker av skratt för tillfället... -.-' Snart kommer väll grannarna och knackar på :S
Men iaf dagen ha väll varit bra, ha vatt i skolan från 8 till 15.45 typ... Hade håltimme från typ 11.15 till 14.00 eller nått eftersom Kristina ha brutit handen och gympan blev inställd p.g.a en fotbollsmatch 9:orna skulle ha....
Men iaf sen hade vi franska och vi fick tbx våra prov ^^ jag fick tbx mitt först av mig, becka och asta, och jag fick 39/51 (VG) och jag ba shit vad bra!! Sen fick Asta och Becka tbx sina prov, och såklart fick dom nästa 10 poäng mer än mig!!! :@ ^^
Haha den vanliga "oturen" då med andra ord ^^
Sen hade vi tyska och vi besvarade våra mejl vi hade fått från våra tyska kompisar =D
Efter det sa jag hej då till Becka som ska till Schweiz vilket har nämnts några ggr nu xD Kmr sakna dig gmn!!! <33333
Sen gick jag iaf hem och gick in på datan och kollade igenom alla typ 51 personer som hade lagt ut nya bilder på bilddagboken -.- Det är typ det min dag ha gått ut på sen... Sen såg jag till min stora förvåning att Asta hade lagt ut en ny ff!! Och ja Asta, jag garvade fan häcken av mig x''''D Så jävla fucking bra =D ^^
Sen "kollade" jag lite på Let´s dance / var inne på datan... Asso gud vikket kul liv man kan ha ibland ;D
Men det ä iaf JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT skönt med sportlov!! Har inte med mig EN enda bok hem från skolan ^^ fatta skönt ;D
Nu ska jag snart lägga mig och läsa Twilight, VÄÄÄRLDENS bästa bok =DD
Imonn ska jag nog ringa upp Asssstrid och se vad hon ska ha för sig, men innan det ska jag sova så länge jag orkar ^^ vad är annars loven till för lixom? :O xD
Ne hörni, nu ska jag slita ögonen från dumburken och lägga mig och läsa ^^ =D
GUUUUTEN NAAAACHT!!! =DDD

//Emilia ^^


   HAHA Tom ^^ <33333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0