Bara jag igen ^^

Har lite tråkigt så tänkte skriva mitt tredje inlägg för dagen xD....
Har tittat på film och chillat med familjen.
Smsat oavbrutet med frida som sitter på en färja påväg till Estland. Hon kommer hem på söndag morgon. Samma morgon ska jag tidigt sätta mig i bilen för att påbörja den lååånga bilfärden till Åre :)..tyvärr ska vädret va skitdåligt så det lär ta ännu längre tid än väntat men jag är van efter alla bilturer till mitt älskade Norge :)....
Kommer sakna alla i Åre..vet inte om jag kommer ha tillgång till internet men hoppas såklart, annars får det bli mobilen dygnet runt xD...
E lite avis på Becka som får åka till Schweitz! Ha det såå kul gumman!
Ska gå på snowboardskola i Åre, kommer antagligen va bäst i gruppen men det var dåligt med urval och man vill ju inte precis gå i en för svår grupp heller då blir det bara pinsamt.
I och för sig skulle jag inte ha ngt emot att åka till Bahamas i år igen men efterssom pappa startat upp nytt företag så är budgeten för en sådan kostnadsfull resa lite dålig, men Åre är väl bra det med :) Bara lite skillnad på temperaturen xD.
Imorrn ska jag nog bara ta det lugnt, kanske ringa nån polare, vet inte. Packa måste jag också göra iof, lär nog skriva nåt blogg inlägg om jag hinner, vilket jag ska se till att jag gör ^^
Ha ett underbart lov allesammans kmr sakna er <3
//AP




I en sånhär stuga ska jag bo i år....
                                                                                            :)<3  Här bodde jag förra året..Vart skulle ni helst vilja bo? <3 //AP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0