Beroende? ^^

Nu skriver jag..IGEN XD
Hahah e typ beroende, såfort jag har lite trist skriver jag nåt litet i bloggen.....skrev just ett helt inlägg som jag sabbade så jag pallar int skriva så mkt...
Sen jag skrev sist så har det inte hänt så mkt...har lagt fram lite kläder som mamma ska kolla igenom, lyckas alltid lägga fram för mkt (a).
Har hjälpt pappa att packa in i skidboxen, fyra par skidor, två snowboardar och pjäxor, snowboardskor och stavar har vi lyckat misa in XD..
Just nu lyssnar jag lite på P!nk och tittar som vanligt runt lite på internet....ska nog fortsätta packa snart....
Hoppas verkligen att det finns gratis uppkoppling i stugan i åre men chansen e liten :/ får väl lita på att de två som e kvar hemma, Asta och Emilia, bloggar så ofta som mögligt ^^...
Plockade just ner min klocka och hängde upp min TH kalender istället XD....har hållit på att skrivit detta inlägg is äkert fyrtio minuter...packar och massa annat samtidigt :P....
Just nu lyssnar jag på Three Days Grace..."I Hate Everything About You"..den e så jävla bra :)....kanske skriver ett till inlägg senare...
Längre ner lägger jag in ngra bilder på Georg efterssom jag har en känsla av att asta och Emilia inte kommer lägga in så många bilder på honom....undrar varför? XD....Man får ju inte glömma honom och Gustav, det e svårt att glänsa bredvid Bill och Tom liksom <3
Ha det bra...om vi inte hörs igen så får ni ha ett underbart lov <3
//AP
 Bild 1: En av mina favvo bilder på Hobbiten ^^ <3
 Bild 2: Georg Goes Girly ^^
 Bild 3: Georg wnb Cool..misslyckat :'D
 Bild 4: Georg Goes Dirty XD
                <3






=)HöhDAH HOBBITigen..-.-


Kommentarer
Postat av: emilia

Haha ja, undra varför vi inte lägger ut nån bild på han ^^ DET FINNS EN ANLEDNING ^^ Men på den första bilden var han ju nästan snygg juh :O xD <3

2009-02-21 @ 19:41:20
Postat av: Anonym

Hahah!Emilia! Fuck off! Han kan inte va snyyygg! xD <333

2009-02-21 @ 21:00:55
Postat av: Annika

Jag veeet..den e ju skita söt! Älskar bilden...haha man ser att jag klippt bort resten av bandet men men XD <33

2009-02-22 @ 00:42:51
URL: http://stopnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0