Calling from Schweiz, part 2 XD

hej again, nu sitter jag hemma hos nara andra kompisar. Jag har precis tittat pa fjortis-bilderna där nere, och maste säga att jag ser förjävlig ut!!!!! men jag far väl bjussa lite pa migsjälv xP
Jag vill oxa bara säga till emilia att det är georg-laten jag skaffat.
Men över till vad jag gjort ida, jo det var ju karneval.
Det var saaaa kul att se, alla var utklädda och hade olika sorters kostymer. (och da menar jag ALLA)
Folk hade sytt egna dräkter, i alla färger och former. Vissa sag ut som fiskar, andra som drakar. Vissa var malade i andsiktet medans andra hade peruker.
Men grejen var att alla hade ngt. sedan var det parad, och folk spelade.
Konfetti slängdes hit, och dit.
Vi gick hem ganska snabbt för mina tar var ISBITAR, jag hade ingen känsel.
Dessutom läcker mina skor in typ...Men efterat akte vi till nagra vänner.
Vi har ätit världens super middag. Sa jag e proppmätt just nu.
Jag har precis testat de där sängarna med kontroll.
Sa man kan aka upp med huvudet, benen lr magen. Imorgon ska vi aka skidor, men som tur nog behöver jag inga pjäxor, för jag ska fa lana Carins. Stackars henne, hon har precis fatt diskbrock, sa hon kan tyvär nt följa med :(

Men jag kanske hör av mig tomollow, men tills dess, ha det bäst.
PUSSAR OCH KRAMAR // BECKA <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0