Calling from Schweiz!!!

Tjosan allihopa, jag sitter här nu och softar. Har precis tvättat haret, och om en liten stund ska vi se pa nan kaneval.... Snö har vi, och jag tror att vi ska aka pa mandag.
Jag ska försöka att sammanfatta hela resan igar:
1. Pa morgonen packade jag klart det sista, och sedan akte jag för att köpa vantar, och skidglasögon.
2. Vid 3 akte vi till arlanda-flygplats.
3. Där tittade jag runt i alla butiker. Min favorit är nog att lukta pa alla parfymer XD
4. Vi gick ombord pa flyget.
5. jag satt bredvid en gammal, man som hade pa sig en tjock täckjacka och allt.
Han borde svettats ihjäl.
6. det var gubbig resa, men vi störtade inte.  ( peppar, peppar....)
7. Vi landade mjukt och stilla i schweiz.
8. hon vi ska bo hos (carin) mötte upp oss, och sedan hyrde vi en bil.

Jag det var det. jag kanske hör av mig mera senare.
Och jag vill bara säga till astrid och millla och annkia. att jag tagit laten a thusand miles, beautiful  fran limewire.

PUSS OCH KRAM, kmr ladda upp bilder när jag kmr hem. <333 // becka


Kommentarer
Postat av: emilia

OOOOHH!! Jag måste ha 1000 miles =)=) men vikken är beautiful? Äre georg sången?? x''D

2009-02-22 @ 14:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0