Callng from shewiz Xpart 3 XD

Glad fettisdag pa er alla.
Idag har jag akt skidor i allperna, jag gick upp 7. sa emilia du e nt ensam.
När vi närmade oss alperna var det regn, men ju närrmare man kom desstomera snö sag du.
Jag skämter inte när jag säger att det var över 2 meter!!
Vi skynndade oss för att komma upp i backarna sa snabbt som möjligt.
När vi kom upp var det lite dimmigt, men da viste jag nt vad som väntade oss.....
Vi tog sittliften upp, och när vi var högs upp och skulle ner sag vi absolut ingenting.
Jag var helt livrädd, man fick aka pa känn loix.
Man rammlade i snödrivor, men ner kom man tillslut.
Man sag knappt sin egna hand pga. dimman.

Till lunch at jag som alltid, korv.
Men man blev mätt iaf ;) Sedan akte vi lite till, olch vid 5 akte vi hem igen.
Jag var helt slut, snacka om vem som kmr ha träningsvärk imorron.
Det var den dagen det. <3

PUSS OCH KRAM // Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0