curling?! :S

Hej alla glada och icke glada!! ^^
Idag väckte pappa mig klockan 11, för vi skulle tydligen iväg med min syrras kompis familj och spela curling!!! Vette fan hur dom kom på det men... Iaf gick jag absolut inte upp på en gång, för jag var arg på pappa för att han hade väckt mig. Så jag läste ut Twilight ist ^^ Fifan vad bra den ä asso!! =DDD Sen gick jag ner och åt frukost och sen skulle vi ut på vårt lilla äventyr...
Inne i curlinghallen var det typ kallt, och jag hade inte tagit på mig överdrivet varma kläder, så jag höll på att frysa tårna av mig...-.-'
Själva curlingen gick väl okej, eftersom jag hade spelat en gång förut (för typ 5 år sen på markus curlingkalas). Dessutom fick man reda på att pappa tydligen hade spelat när han var liten, men ändå vann inte vår familj, utan det gjorde dom andra... Asso det måste ha sett sjukt roligt ut när vi spelade, typ tappade balansen all the time ^^ och sen lyckades jag ramla på huvudet på isen, men som tur var hade vi hjälm xD Kommer ni ihåg att vi hade det på mackans kalas asta och becka? :O det kmr inte jag ihåg alls... Iaf gör det fortfarande ont =( när vi hade spelat så åkte jag, mamma och syrran till stinsen och åt, och medans mamma köpte mat så köpte jag och louise presenter till mamma eftersom hon fyller år på fredag ^^
sen åkte vi hem och jag började städa rummet dels för att det såg ut som ett bombnedslag, dels för att städerskan kommer klockan 8 imonn (vad fan hände med att man ska sova på loven?!) och dels för att min kusin kommer imonn (så vi hade endå behövt gå upp klockan typ 9...) Haha undrar vad hon kmr säga när hon ser mitt rum ^^
Iaf sen la jag mig på sängen och lyssnade på musik, och sen gick jag ner hit till datan ;D
Nu ska jag nog skriva ff vikket jag inte gjort på typ en månad xD
Ha det så bra alla bloggläsare =D <333

//Emilia ^^


PS. Jag tog bort bilden på mig som asta hade lagt in, så ebba jag trodde inte att mittenbilden var jag ^^


 EMILIAS ELSKLING ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0