Dagen i stora drag :)

Hej människor! (mitt nya favorit ord btw ^^) 
Dagen började med musik som för en gångs skull gick lite bra. Kanske kommer jag få ett G :O.....
Sen var det handledning, men Catherine va inte där så den va kort. 
Sedan var fysiken inställd pga att Kjell är skadad. 
Efter håltimmen var det dags för DM i inne fotboll för mig och åtta tjejer till i åttan. 
Vi spöade det första laget, brännhult eller vad fan de hette....har ingen aning. Vi vann med 2-0..sedan skulle vi spela mot Edsberg (sportklasser) ingen trodde att vi skulle ha minsta chans men trott eller ej så vann vi med 1-0 vi ÄGDE! Höll nollan :).
sedan var det dags för so och efter det var det biologi prov. Alla har sagt att det ska va så himla svårt men jag tyckte det mesta var ganska enkelt...gjorde det på 15 minuter typ ^^..kommer säkert få IG bara för att jag tror att jag ska ha många rätt...
Nu sitter jag hemma hos Frida och bloggar lite.....ikväll har jag skönt nog ingen träning så ska sitta och titta på Grey's :D..Ha det bra ;) (tänkte ta med nån bild men  Fridas dator e konstig xD)
//AP

Kommentarer
Postat av: Anonym

tss, alla var inte ens från idrottsklassen

2009-02-18 @ 16:40:02
Postat av: Anonym

tss, alla var inte ens från idrottsklassen

2009-02-18 @ 16:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0