En dag som alla andra.

Heej allihop! Eller ja...ni tre personer som läser detta ^^
Dagen började med ett av mina nu allt för vanliga besök hos tandläkaren som nu beslutat att jag ska få tandställning :S. Om sex veckor drar hela processen igång. Tandställningen ska sitta på i ca 1,5 år.
Efter det så han jag vara med en halvtimme på matten. Ligger efter efterssom jag missade hela matten igår. Måste jobba hemma nu :/
Efter matten var det olweus. Jag fattar fan inte vad promenad har med det att göra men, men....Gick lite med alla möjliga personer från min käre vän Johan, till Astrid och Becka. Lyssnade såklart på musik som jag gör dygnet runt numera.
Sen var det bild. Jag, Nanna, Sophia, Astrid och Becka ska spela in en film tillsammans. Vi har världens bästa idé men den orkar kanske nån av de andra berätta om XD.
Sen var det lunch, gillar inte korv men det var väl acceptabelt för att komma från vårat hemska skolkök. 
Efter maten var det dags för svenska, vi gjorde nåt skumt prov. Tror att det gick bra men vi får väl se.
Sedan var det håltimme. Satt och spelade kort med Nanna, Sophia, Lisa, Markus och Emma.
Sen var det tyska. Så tråkigt. Lärde mig som vanligt inget jag redan kan.
Skippade hemspråket idag för att följa med hem till Becka och skapa bloggen (a)...ska egentligen ha fotbollsträning idag men skippar den. Måste plugga biologi, har bara pluggat en gång...e nervös inför 20 påängs frågan..kommer tabba mig på den men, men... måste plugga nu men ha det så bra <3
/AP

Ps. JAG KOM PÅ ORDET! TEMPORÄRT! (till astrid och becka xD) Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0