:)

Yees! Internet :)
Sitter här uppe i Åre nu och ska äta korv. Idag har jag åkt bil i åtta timmar...det var segt men e ju en erfaren bil passagerare XD
Jag gick upp vid nio....så klaga inte Asta och Milla! E skit trött ^^
Bilturen var rätt händelselös...höll på att bryta nacken då pappa rå bromsa och jag sov med huvudet mot stolen framför mig xD..
När vi kom hit packade vi snabbt in våra saker sen gick Elin och jag ut för att umgås med en kompis till Elin..vi hade skit kul och garva som vanligt halvt ihjäl oss :P...
Vi fick popcorn hemma hos hennes kompis, Emma btw... känner mig lite fet. Först åt jag godis i bilen sedan åt vi på donken och sedan popcorn...och nu har jag ätit mer godis och korv....TJOCK! ^^
Aja, pallar inte skriva mer nu men ni får ha det BÄST..kämpa på med bloggen Milla XD
Vi hörs <3
//AP

Kommentarer
Postat av: emilia

Haha!! Men hallå vi gick ju oxå upp nio juh!! :O Och kalla mig inte Milla!! Jag hatar det ^^

2009-02-22 @ 20:18:18
Postat av: Anonym

det skulle du inte sagt nu blir det ännu roligare att skriva det... ^^

2009-02-24 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0