Första daagen på sportis!! xD

Tjululu!
Jag är verkligen BÄST på att komma på rubriker haha! aja! Denna stämmer ju faktiskt nästan om man inte är tråkig och säger att sportlovet börjar nästa vecka...! Jag vaknade4 vid nio tiden-.- av att pappa ropade Hejdå eftersom han skulle till Uppsala(?). Jag vaknade mottvilligt och började lyssna på musik i sängen. Såå mysigt! Jag gick ändå upp efter ett tag och gjorde mig lite frukost. Sen typ gjorde jag ingenting och..ja vid 11 messade Emilia mig (inte förvånad över tidenxD). Vi beslöt att hon skulle komma hit eftersom mamma sagt att jag skulle "passa" mina syskon. Lite konstigt kan man ju tycka! Dom e ju lix inte 3 år!!
Haha! Iaf så kom Emilia en tiid senare;D Vi satte oss i min säng och snackade lite. Vi diskuterade vad vi skulle göra sen och började med datan för hon skulle visa en grej,sen gick vi till centrum en stund. Det blev "lite" godis..xD Faktiskt men älskar uttrycket "lite" godis..xD Minnen!
Vi gick hem till Emilia och satte oss framför datan..;) Jag messade lite med Becka som var på Arlanda och luktade på parfymer! Niice! ;D
Jag och Emilia ville plötsligt kolla på film och tog fram High school musical 2 ! Hahha! Såå tråkigt man kan ha..;) Jag blev tvungen att gå vid typ kvart över sex och kom lagom till middagen! Snart börjar melodifestivalen!! Haha! JAA! xD Imårn blir det kyrkan klockan tio -.- och sen ska jag till mormor och stanna där till typ onsdag! Hon har ine data (fuck) haha! så det blir kanske inget mer bloggande på ett tag för mig men Emilia finns ju alltid där;D
Ha det bäst i backarna (där jag tror de flesta befinner sig) och bryt inga ben!!
Puss//AW

PS! På Tisdag är det semeldagen så passa på att frossa!! xD <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0