Fortfarande lördag ^^

Shuuu! :)
Skönt med lov nu, efter alla jobbiga prov.
Idag har jag varit och handlat med mamma.
Medan hon gick i mataffären för att köpa med mat till Åre resan så passade jag på att köpa litre grejjor.
Vanligtvis brukar jag aldrig klara köpa nåt trots att jag har gott om pengar på kortet men idag lyckades jag köpa ett par ursnygga skor på deichmann, de har as snygga skor så det e svårt att välja.
Sedan köpte jag ett par skit najsiga jeans på Gina Tricot, de e precis va jag letat efter :D.
Behövde även ett par nya skidbrillor, köpte ett par as fina som passar perfekt med min hjälm, från Inter Sport, skidbrillorna pröjsade mamma för :)
Efter flera timmar på stinsen e vi nu äntligen hemma.
Juste, fick även ett hårband från Stadium som jag kan ha under min fina hjälm.
Så nu ligger jag här och bloggar, lyssnar på JB och e inne på FB ^^ Ska snart börja packa ner lite efterssom vi åker iväg vid nio imorgon bitti, e alltid ute i sista sekunden xD.
Kommer bli en rätt seg dag imorrn men det går nog bra trots att vädret tydligen ska va piss och man säger att imorrn e sämsta dagen på hela veckan att bila på....lyckat :P
Auf wiedersehen! <3
//AP


:)

    Love U Guys <3 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0