Freiheit!^^

Hejsan blogg!
Jag sitter här och lyssnar på "Rock tonight" med Europe! Sjukt bra låt asså måste jag säga!! xD Inte för att jag e ett B fan av Europe men dom e okej! Även KISS har blivit ett nytt favvoband i mina lurar men inget slår självklart TH!!!!  Va inte oroliga!
Idag har jag typ slappat alldeles för mkt förutom när mamma tvingade ut mig i pulkabacken tsm med Beata. Jag följde med iaf men satt typ bara på en sten och messade med Becka som kommit till Sverige! Välkommen hem sweete!
Haha! Jag kände mig som en typisk tonåring iaf xD Jag kände mig samtidigt tvungen att joina mamma lite och gick med på att spela memory tsm med henne och Bea..Oerhört fun!...NOT"! hehe! sorry mum!
Tillslut fick jag henne att kolla lite på en TH dvd tsm med mig och det höll ända tills hon skyllde på att hon skulle gå och hänga tvätt...Totalt ointresserad om mina grejor lix..! aja,hon är förlåten!

Jag har faktiskt jobbat mig fram lite i matten idag oxå och är så otroligt stolt över det! Även pappa blev imponerad när han insåg att han inte änns behövt fråga. Snart kommer nog syster min hem från Åree! Yeeey! Kulijul!"^^
Har faktiskt saknat henne!! Hon har fattats vid middagsbordet osv så det är inte mer än rätt att hon kmr hem nu!"
Igår skrev jag inte (fy på mig) och då hände en väldans massa saker om man jämför med idag! Jag och Emilia stack till Stinsen och klippte oss! Emilia klippte lugg och blev sjukt snygg i det! Själv klippte jag snelugg och blev ganska nöjd ja med! xD Sen kom Märta och vi gick runt i olika butiker och frågade om Praoplats men det var typ omöjligt!! asså skit! Jag e as stressad! allt kommer sluta med att jag får praoa på mammas jobb (sjukhuset)..
Måste sluta för pappa dampar""...
Byebye!<3/AW

Kommentarer
Postat av: Catherine

Tack så mycket! Sjukt så många ord jag lär mig från att läsa din text! Vad betyder xD? eller tsm? Puss

2009-03-04 @ 22:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0