helt ensam och övergiven... =''( ^^

Hej alla glada och icke glada =) =D
Idag vaknade jag kl 9 för att vi skulle till kyrkan på gudstjänst... Fett trött man blir -.-'
Men iaf vi gick till kyrkan och var där i typ en och en halv timme *snark* xD
Efter det gick jag hem till mig och läste Twilight =DDD Den ä massa bra =D och det var skönt å bara ligga och ta det lungt...
Sen gick jag ner hit till datan och har suttit och kollat runt lite på bdb och så =) =) Senare ska jag skriva ff oxå, det ha jag lovat mig själv ^^
Men vet ni vad jag kom på nu?! Tokiohotelnytt@bdb hade lagt ut en nytagen bild på Bill och Tom när dom köper nya bilar!! :O Och det såg typ ut som att Bill hade klippt sitt hår kort (:O) och Tom hade typ värsta turbanen på huvet x'''D
Men asso tänker Tom bara skrota sin gamla bil nu eller?! :O Den som var så fin!! Och dessutom kostade den 900 000 kr vafan!!
Men iaf jag kmr ut med mer fakta senare när det kmr ut nått nytt ^^
Och jag vill bara säga en sak... ASTA, TA BORT BILDERNA FÖRINIHELVETE!!! JAG SER JU UT SOM VÄRSTA WB FJORTIS JU!!! :O
Haha om du inte tar bort den så kan jag minsann hämnas ^^ men nu kom jag på att jag säkert kan ta bort den själv på nått sätt ^^ Mohahaa =D
Aja vi få se ifall jag skriver nått mer senare...

Hare gött =D

// Emilia ^^

 Världens sötigaste bild på världens sötigaste tvillingar ^^ <333333333333333333

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad menar du milla, du e ju nt med pa nan av bilderna??!!

2009-02-22 @ 21:01:54
Postat av: Anonym

av becka XD

2009-02-22 @ 21:02:31
Postat av: emilia

haha ne jag tog bort den ^^

2009-02-23 @ 20:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0