Home Sweet Home..

Hej alla människor!
Äntligen tillbaka från Åre, har haft det så jävla kul!
Hela resan har varit toppen men tiden har bara försvunnit iväg.
Jag har typ bara åkt snowboard förutom en enda förmiddag XD
Allt gick bra fram tills igår då jag ramla när jag övade på att hoppa...stukade handen :S Men, men, jag är ju van XD
Nu sitter jag hemma hos Frida och lyssnar på hennes kill problem :-P
Kanske jag skriver lite mer nån annan dag ,em e trött efter åtta timmar i bilen ;)
Hahah på er alla ni suckers som inte hittat prao plats själv ska man till underbara tyskland =DD
Ha det bäst!
//AP

Kommentarer
Postat av: emilia

asso allavrligt, jag följer med dig till tyskland!! ^^ <33

2009-03-01 @ 20:07:43
Postat av: Annika

Haha XD jag längtar till både utbyte och prao i underbara tyskland =DD <33

2009-03-01 @ 22:12:20
URL: http://stopnow.blogg.se/
Postat av: Catherine

Kan du fixa prao plats i Tyskalnd till de här suckers?

2009-03-04 @ 22:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0