I´m home! xD

Heej i stugorna!
Jag är nu hemma från tre relativt lugna dagar hos mormor! Vi har inte gjort mkt! Bakat semlor,köpt en ny bok (det fattas en tärning) och ja...typ softat! Läser Twillight boken och kan inte mer än hålla med alla andra! SJUKT BRA BOK!!! Jag läste från s.88-367 tyuP! Inte illa för att vara mig!

Nu e jag hemma iaf och bänkade mig vid datan de första jag gjorde! ;D Planerna för dagen är ganska enkla! Jag ska till stan med farmor och farfar för att gå på typ nationalmuseet!....Där ska vi oxå träffa min kisin Maria! Kul?! Hade endå inget spec för mig idag så det blir säkert kul!
Mamma har en kompis,Tina här som ska käka lunch och bea ska på bio med pappa. Alla har då ngt att göra. Ebbsing klebbsing är som bekant i Åååre och åker ´nog hela tiden (inte avundsjuk...xD).
Jaja! Hoppas ni haft en trevlig helg och får det fortsatt bra på sportlovet!
Ha det!/Puss AW<3


 
Lite tråkigt kanske men är det ngn som missat den kungliga förlovningen?! Kul! Eller hur?! Bröllopet kmr äga rum försommaren 2010,så vi får vänta ett tag till. Mormor var väldigt faskinerad av de här igår sååå...ja..är väll hjärntvättad?! xD

Kommentarer
Postat av: emilia

I taket lyser stjärnorna ä sketa bra!! Killen pminner skitmkt om Bill ^^

2009-02-25 @ 21:07:29
Postat av: emilia

OJJ!! Jag mena det fattas en tärning ^^

2009-02-26 @ 22:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0