klippt lugg!! ;D

Tjingeling!! ^^
Idag vaknade jag av att Louise kröp omkring i min säng... Vette fan vad hon gjorde i mitt rum överhuvud taget :S
Iaf när jag ätit frukost och allt annat sånt ointressant så ringde jag Asta och Marta och vi bestämde att jag och Asta skulle få skjuts till Stinsen, och Marta skulle komma lite senare...
Vid typ halv 12 eller nått kom Peter och Asta och hämtade mig, och så åkte vi iväg på en virrig runda till Stinsen.
Jag och Asta gick raka vägen till närmaste frisörsalong, för båda skulle klippa sig ^^
Min frisörska (heter det så? :O) var jättesnäll =D Hon tyckte mitt bebishår var jätteballt (jag ba öööh nej?!) och sen när hon var klar, hon ba, du måste ju känna dig som värsta hårmodellen nu!! Jag ba hah jovisst ^^ Haha ne men jag blev faktiskt jätte nöjd =DD
När vi gick ut från frisörsalongen stötte vi på Jonna och Louise och sen helt plötsligt kom Martina oxå ;D Jag, Astrid och Martina gick omkring i affärer och frågade om vi kunde få praoa där (eller ja, det var bara Martina som frågade, vi andra vågade inte ^^... Ingen affär som vi gick in på kunde ta emot oss...xD), medans Jonna var och fixade naglarna på nån nagelsalong (och Louise fick sitta där och vänta på henne).
Sen fick jag, Martina och Astrid skjuts av Martinas mamma till Sollentuna centrum, och där hittade vi EN "affär" som kunde ta emot praoelever... Balders bröd ;D
Sen gick vi till Biblos (stavning?! :O) och fikade ^^
Efter det gick vi till Martina och kollade på bästaste Twilight <333. Asso man kan ju inte annat än att bli kär i Edward fan ;D
Sen gick jag hem och åt, och sen skulle mamma ut på promenix med hennes kompis Anki.
Då passade jag och Jonna (det var bara jag, men hon var iaf där ^^) på att göra tårta till mamma som fyller år imonn ;D
Hon kommer fan bli äcklad när hon ser den, det är typ alldeles för mkt grädde och skit på den -.-
Men aja, det är tanken som räknas ^^
Sen kom mamma hem och så gick jag och Jonna och hämtade Louise på hennes fotbollsträning ;D
När vi kom hem satte vi oss och kollade på en film, center stage, turn it up. SKIIIITBRA!! Rekomenderas starkt ^^
Sen hamnade jag som vanligt här... Vid datan... ;D Haha ne men vadå datanörd? :O xD
Aja, nu ska Emilia läsa Twilight!! =DDD Mkt bra, mkt bra ;D
Ha det bra folks!!

//Emilia ^^





Dessa två filmer rekomenderas starkt!! ;D

Kommentarer
Postat av: Catherine

Luggen är skit snygg. Shit kul att Martina vågar gå runt och frågar om prao platser men inte andra suckers! Ordet lånade från en annan författare hos ers blogg!

2009-03-04 @ 22:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0