*kommer inte på nån bra rubrik*

Hej alla glada och icke glada ^^
sry för att jag inte har skrivit på typ 2 dagar...
Men jag kan berätta lite om vad som har hänt ;

Igår:

Vi gick upp typ 9 dels för att städerskan kom och dels för att vi skulle hämta min kusin på flygplatsen.
När vi hade hämtat henne åkte vi till Sigtuna, typ Sveriges äldsta stad... Myyyycket roligt... ^^
Sen åkte vi hem och åt semlor, och sen kom Martina och så kollade vi på She´s the man ;D mkt bra, mkt bra =DD
Sen åkte hon hem för att äta och hämta pengar, för sen skulle vi se I taket lyser stjärnorna som både jag och hon hade sett, men varken Louise (min syrra) eller Jonna (min kusin) hade sett den.
Den var lika bra som förrs gången ^^
Sen fick vi skjuts hem av mamma och så gick vi och läste. Jag har börjat på New moon, andra delen i Twilight serien, och sen ä skiiitsorglig, jag börja gråta!!! ='''''(
Det var typ den dagen ;D

Idag:

Idag gick vi upp lite senare, typ halv 11...
Sen läste vi lite till (haha vadå läsnördar?? xD) och sen åkte hela familjen + Jonna till stan =D Jag köpte ett par nya skor =) Mkt najs ;D
Sen åt vi middag där oxå, man fick typ välja smak ist för mat... Lite svårt att förklara... ^^
Nu har vi kommit hem igen och vet inte riktigt vad vi ska göra mer idag... (det blir väll å läsa xD)

Ha det braa!! =DD

//Emilia ^^

Kommentarer
Postat av: Catherine

J... kan du skicka städerskan hem till mig någon gång? Inte förre 11. Tack.

2009-03-04 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0