Lördag :)

Nu e det lördag och jag kan inte sooova ^^
Hahah jag måste få läsa FF:en! Kanske vi kan hitta på nåt alla tre....skickar kanske ett mess eller nåt XD
Har kollat runt på lite olia bloggar, kul liv ^^
Ska nog snart lägga mig och läsa vidare i Vingklippt Ängel, den e sjukt bra men sorglig och. Absolut värd att läsa, tack Carro för det underbara boktipset! Just nu har niklas två polare på besök, resten av familjen sover. Tror att de sitter och nörd spelar playstation tre som vanligt xD...Hahah fast hans kompisar verkar iaf snällare än honom, inte för att jag pratar med dem men, men ^^
Imorrn (söndag) ska jag ju som sagt upp sjuuukt tidigt. Bilresan blir nog Ok iaf. Kommer väl antagligen lyssna på music och messa. Musiken jag kommer lyssna på kommer vara: Tokio Hotel, Three Days Grace, Fall Out Boy, Eminem, Jimi Blue, Rihanna, Placebo och Yellowcard....kanske lite Jonas Brothers med ^^ Har rätt blandad music smak som ni kanske märker xD (jag vet att det stavas musik men jag föredrar music bara så att alla vet ^^) Nej, nu får jag nog ta och lägga mig lite....fan, kom just på att jag inte sminkat av mig eller nåt ännu....suck -.-..Aja men vi hörs kanske senare idag :) <3
//AP

Hobbiten ^^ <3                             ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0