Onsdaag!

Heej folks!
Första gången jag (Asta) skriver i denna blogg så jag får vell säga tjenna till alla våra läsare just nu haha! Älskar att blogga och har haft två stycken innan! Nu blev det äntligen en gemensam med dom bästa så kmr förmodligen gå mktmkt bättre haha!
Vårt mål med bloggen är att få många nöjda läsare många uppdateringar per dag! Okej,nog om det!
Idag var det onsdag iaf och vi började med kemi..Trött och lite seg start men jag labbar ju med bernard och då kan det lätt bli ett skratt eller två haha;) Allt blir ofta fel men löser sig typ alltid tillslut vikket e coolt tkr jag!! Efter det var handledningen typ inställd för vår handledningsgrupp eftersom Catherine inte var där. Vi spelade lite kort och sedan stack vi ner till biologin och fortsatte plugga(not) till fredagens prov typ! Yoko hade den lektionen eftersom Kristina brutit armen stackaren. Många lärare var alltså borta idag.
´Vi skulle haft idrott idag men eftersom det var skol DM och tjejerna i åttan spelade mot typ edsberg och ngt mer lag så fick vi ledigt!! Vi tittade på matchen som Hld girlsen tog hem! Båda matcherna! Grymt snyggt jobbat asså!;D Själv var man sååå himla usel under sin fotbollskariär" haaha! Inga kommentarer..xD
Lunchen var som vanligt svår att få ner men det funkade tillslut. Svenska hade vi efter det och jobbade med texter och minne. Det var vell helt ok!
Onsdagarna blir lätt sega eftersom vi har SO direkt efter svenskan -.- Vi hade vikarie även där och fick fylla i blindkartor. Asså seriöst såå tråkigt!! Jajaj..Musik blev det sen och vi kom ingen vart med låten den här lektionen heller! Måste seriöst börja ta tag i det på allvar!!! :O
Efter plugget stack jag,becka och Emilia hem till Becka och åt "lite" mellis innan vi stack till Badminton träningen. Träningen blev flummig men jag skrattade måånga gngr! xD <3
Nu sitter jag hemma och skriver för första gången på lääänge! Mina syskon har nämligen varit magsjuka under helgen och i början av veckan så jag "flyttade" till rebecka ngra nätter! haha! Dissare som man är men ni förstår kanske vaffö!;) Okej men nu e jag iaf hemma och har luggat lite bioligi!
Imårn ska jag göra franska oxå(panik) och typ softa! Sportlov snaaatrt juu!!! Läängtar!<3 Vi ses!
Pussar/AW

Ps: Dagens ruuligaste mening/citat: Bernard: We will we will Fuck you! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0