Seg dag!

Tjenis Penis, blogg läsare!
Idag var en seg dag som började med,,,,,MATTE!..vad annars?
Både Kristina och Kjell e skadade från skolan och först trodde vi att Yoko (vet fan inte hur hon stavas ^^) skulle ta hand om alla tre mattegrupper.
Lycka till tänkte jag, då Yoko kan va rätt vimsig,  men hon fick hjälp av nån annan lärare.
Vi hade nån oförberedd diagnos men Yoko sa att det inte skulle påverka mattebetyget, tur för mig då jag var för trött för att ens försöka.
Efter matten var det dags för SO...ännu en gång fick vi hålla på med kartor. Europa och Asien gick bra men då jag kom till Afrika kan man säga att det blev problem..kunde typ två land där ^^.
Sedan var det dags för engelska och jag skulle få sitta i panelen och diskutera bok då jag inte gjort det ännu.
Det gick faktiskt oväntat bra med tanke på att jag knappt kommer ihåg ngt från boken xD.
Nu ska vi tydligen göra rollspel igen -.- är i grupp med Tilde, Markus, Bernard, och Astrid (:D), jag vågar nog påstå att jag och Astrid har roligast i gruppen. Bernard är en riktig lustikurre, fast inte med flit ^^.
Jag började, som vanligt, garva åt något av mina egan UNDERBARA skämt tills jag började gråta, ÄRLIGT!. Jag tror inte att någon av de andra fattade mitt skämt de såg lite frågande ut, men, men...
Lunchen idag var köttfärsås och spaghetti. Något av det vårt kök gör bäst enligt min åsikt så lyckades äta mig mätt för första gången på...länge.
Efter maten var det dags för Kemi...suck. Har varit sjuk  mkt då vi haft kemi så fattade inte särskilt mkt ^^.
När Kemin var slut skulle vi ha HK men den var inställd...vilket vi fick veta efter att läraren sagt att hon snart skulle komma tillbaka men efter en halvtimme letade några upp henne och sa att vi kunde gå. Fyrtio jävla minuter åt helvete där. Onödigt.
Sedan satt jag och väntade på min buss till volleybollen i mer än en timme -.-
Volleyboll träningen gick bra....börjar bli bättre på att slå :)..fick några komplimanger från Christer..som vanligt (a) XD...egentligen skulle jag haft fotboll efter volleybollen men har ont i huvdet och e trött så jag pallar inte.
Nu ska jag duscha och sedan blir det nog lite TV.
Kram på alla läsare!

//AP               

                                                                                            
:)            LÅT OSS INTE GLÖMMA DESSA TVÅ UNDERBARA KILLAR! <3^^
                        
                                                                              
                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0