Snöö!!:D

Heej!
Jag vaknade halv nio eftersom vi skulle till kyrkan vid tio (jag,märta ochemilia). När jag tittade ut genom fönstret såg jag att det var fullt med snö utanför! Jiiippie! Lite sportlovsfeeling äntligen! :D
Jag käkade en ganska snabb frukost och vid halv tio kom Martina. Vi släpade oss fram i snön medans vi snackade på om allt möjligt!..När vi kom fram till kyrkan satte vi oss ganska långt fram. Det var flera som vi kände igen från konfa träffen och skolan. Gudstjänsten rullade på saaagta. haha! Det är ofta långtråkigt om man inte fattar men det var några ungdomar som spelade upp ett litet skådespel som var kul och underhållande. Jag vet inte om det var för att det var godis med i bilden..;) hihi!
Nu är jag hemma och ska packa snart eftersom jag ska till mormor sen! Jag har bestämt att vi ska baka mkt där så det ser jag fram emoot!! xD
ha det bäst!<3
Pussar/AW

        Hahah! Lite gammla bilder från webbisen xD <3

Kommentarer
Postat av: emilia

asta ta bort fö i helvete!!! jag ser ju ut som värsta wb fjortisen juh!!! :O

2009-02-22 @ 14:49:41
Postat av: ebba

Haha Emilia om du tror att den i mitten är på dig och asta är det fel den är på mig och asta juuu hahahahahahahahahahahahahah det var as länge sedan XD

2009-02-22 @ 21:13:38
Postat av: emilia

hahaha jag veet jag tog bort den på mig ^^

2009-02-23 @ 20:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0