Soft dag i plugget ^^

Hej alla glada och icke glada därute!!
Idag började jag klockan 08.30 (längsta sovmorgonen) vilket var najs =) Vi hade slöjd och jag började sticka mina turkosa strumpr ^^ gillar turkos, har typ turkosa vantar, mössa, favvo-tröja... Intressant fakta sådär xD
Men iaf efter det så hade vi engelska, vi hade vikarie, och vi fick skriva en pjäs med manus och grejer om en bok som vi läst tidigare. Eftersom Oscar var stökig enligt vikarien så fick jag och Sofia skriva vår pjäs själva, vilket gick rätt bra =)
Sen efter det var det lunch, nån fisk...
Sen håltimme, Annrika (svenska lärare) kom fram till mig och sa att om jag ville så kunde jag komma in på svenskan och hämta en bok, så slapp jag ha håltimme och så kunde jag sluta sen (jag skulle ha svenska som nästa ämne, och det var sista lektionen). Ofc gjorde jag det och så gick jag hem och in på datan ^^ Eftersom jag typ aldrig hinner vara inne på datan längre p.g.a av alla läxor och sånt, så är jag väldigt efter i TH-världen =''( Men idag läste jag att dom väldigt snart ska komma ut med sin nya singel!!!! *happy face* Men iaf, sen ska jag tbx till skolan igen och vänta på Asta och Becka och sen ska vi till badmintonen (stavning? :S) sen ska jag typ hem och plugga biologi -.-' fett segt det är men jag antar att det kan vara bra att veta, åtminstone en del... Jaa, hoppas alla har det bra =)

Här får ni en bild på en alltid lika hungrig Tom (han har nått gemensamt med någon Asta ^^)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0