Söndag :)

Bara jag igen ^^
Tänkte skriva en liten snabbis innan jag ska krypa ner i sängen och försöka få lite sömn i ögonen....
haha börjar irritera mig på att jag tagit ner klockan, tittar upp på väggen hela tiden för att se vad klockan e men det hela blir värt det då jag ser jordens fyra underbaraste personer (a)...
Har tittat på film med da family..The Firm hette den typ...den va faktiskt riktigt bra precis som nästan alla filmer Tom Cruise e med i XD...
Fixade mina naglar lite under filmen men som vanligt blev det misslyckat och nu sitter jag och pillar bort den genomskinliga nagelacken...mina naglar ser alltid hemska ut XD men har inte precis lust att spendera pengar på att nån ska fixa mina naglar om det ändå bara gör ont då jag nån dag senare förstör dem då jag spelar volleyboll eller står målvakt -.-....
Nej nu ska jag försöka att få liter sömn i ögonen...har alltid fett ångest dagen innan jag ska iväg nån stanns tror alltid att jag ska glömma nåt så jag packar ner onödigt mkt...det e extra jobbigt då vi flyger för då måste jag bära på mitt förbannat tunga handbagage XD
Ha det underbart alla sötnosar där ute...och Emilia du får ligga i och blogga för oss alla fyra antar jag XD <3
//AP

Kommentarer
Postat av: emilia

haha men hallå asta ä ju oxå hemma!! iosf åker hon ju till sin mormor men... ^^

2009-02-22 @ 09:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0