SPORTLOOOV!! (A)

Heeeej beeebiisaar!
Okey soorry! E liite flummig eftersom vi har Sportlov från och med nu!:) Hur lycklig kan man inte bli av en sånn sak ;D
Själva dagen har jag spenderat i skolan där vi blandannat va på vallen och åkte skridskor och det gick ju PISS!! haha! Vi skulle spela mot en annan skola och..ja vi förlorade STORT xD Och det va fannemej inte ditt fel becka som så duktigt stod i mål! Själv skulle jag bara sumpat allt om jag gjort det ;D Vi var där i typ 1 och en halv timme! Det kändes fan som en evigheet! Det var sjukt kallt och mina tår var isbitar! Alla blev oxå tvugna att ha hjälm...
Heheh det va typ det jag gjorde i skolan..Ett litet prov lyckades ju dom så klart placera in och det var ganska svårt får jag nog säga. Biologi och ja...alla hade nog sagt att det var skitsvårt så då ställde man vell in sig på deet.
Nu är det slutsnackat om skolan! Efter jag sagt hejdå till Becka som åker till Schweitz imårn :( (Hon kmr få det bäst!) så satte jag mig en stund framför datan och skrev FF!!! Så stolt att jag han med det asså! Emilia som bland annat läst den höll som vanligt på att garva häcken av sig! xD Haha! Efter middagen stack familjen o jag till Wimans än sväng för att titta på deras kattungar! Sååååå himla sööta!!(a) Ja vill haa! <3333
Imårn blir det nog chill baara! Det är så skönt men det är klart man blir lite avis på ALLLA verkligen allla som drar till Åre och typ Alperna! Syster min ska till Åre med en kompis på Måndag! Asså hon MÅSTE åka för mig oxå xD
Vi får höras av alla! <3<3<3
Godnatt! Dröm sött!/AW

 Åhh! Hoppas det kmr snö på Sportlovet som kan sällskapa miig xD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0