Torsdag! ;)

Heej alla!
Jag älskar verkligen mina spännande och varierande rubriker haha! xD Hoppas ni haft en bra dag! Själv har den varit helt ok. Vi startade upp med matte (vad annars?) och som vanligt var Kjell inte där..Vi hade ngn oförberedd diagnos ellr ngt och det gick vell sådär:/ Vi fortsatte med SO och sen var det engelska då vi började med ngt rollspel igen. Lite kortare tid fick vi dock. Engelskan flöt på och gick ganska fort för en gångs skull! Vi hade lunch efter det,pasta med Köttfärssås. Helt ok faktiskt! Eftersom Kjell inte var i skolan och typ inte kmr komma på ett tag så trodde vi att vi hade inställd Fysik men d¨å kom en vikarie så vi var lite snälla och gick ner till lektionen. Dock inte alla...(Nämner inga namn..xD) Vi repeterade lite inför provet som skulle vart veckan efter sportlovet men det tror jag inte eftersom Kjelleman inte kmr va där (kanske). Fattar ändå ingenting så då blir det bra om det blir framskjutet! :D
Hör och häpna! När vi kom upp till skåpen för att byta böcker så funkade inte beckas kod på låset! Det gick verkligen inte att få upp det så hon fick snacka med vaktis så han bröt upp det och nu ligger alla böcker ihop tryckta i  mitt skåp ;P hihi! Det ser ut som en äkta pluggis äger skåpet nu haha! xD Hemkunskapen var typ oxå inställd eftersom Mona-Lisa var på möte! Vi satt och väntade i en halv timme innan vi fick reda på att vi kunde gå! Asså skit,vi kunde gått vid två! Aja..den enda som var lite smart och stack var bernard;) hahah! Duktigt! xD
Imårn har jag Biologi prov och ska plugga lite till innan pappsen kan förhöra mig. Annars blir det skridskor imårn på vallen vikket kommer bli  mer än pinsamt med röd glitterhjälm och vita "princess skridskor" ! hahah! Spännande?!
Annars är det sista dagen innan lovet så jag passar på att njuta!
Ha det bäst!
Pussar/AW

Hahah! Så här kmr jag se ut imårn på vallen..xD Dock inte lika sööt xD <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0