090207

vaknade av att telefonen i rummet ringde. Den telefonen har världens jobbigaste ringsignal, och är inte härlig att vakan till. Den ser ut och låter som en groda...lite mysko kanske :S ^^
Så man kan säga att jag vaknat på fel sida ida, jag har varit sur, trött, irriterad typ hela förmiddan. XD

Jag har lyssnat på musik och alldeles nyss färgade jag mina ögonfransar.
Depend frans och ögonbrynsfärg
Mina ögonfransar är inte så ljusa, men när jag färgar dem (svarta) så ser det ut som man i allafall har mascara på sig hela tiden. Typ när man badar så orkar jag inte trixa med en vattenfast ,mascara för jag vill kunna ta bort mitt smink med vatten. och ja det kostar typ 89:- och går och köpa på H&M eller Lindex. ^^

Hörs Bomb Voyage
// Kramar Becka <3


Tom med sin super snygga egendesignade kepaXD <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0