090407

Packa, packa, packa. Kan det bli roligare?!
Nej ....Men när man tänker som så att man ska bort så gör det inte så mkt längre, det känns lättare då....;)

Annars har det inte hänt så mkt i mitt liv idag.
Ända sen jag kom hem från gotland så har jag varit as trött, så jag har försökt att lägga mig tidigt.
Vilket inte har gått enligt mina planer. Har typ lagt mig tolv halv ett. Och vaknat av nån anledning vid halv nio, nio :(
Igår hade dessutom grannarna fullt ös. så lätt var det inte att sommna till dunket och ljudet av Boten anna, ^^

Måste måla mina naglar, tvätta håret tills imorn. Hjälp vad stressad jag är !!!
Jag blir borta nu, så sakna mig inte för mycket ahah xp

Hoppas ni får det bra, och så hörs vi om ett par veckor
Bomb Voyage // Kramar Becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0