Badat :)

Har varit o badat. Jag har lix varit borta 2 veckor i 35 i solen, och typ as varmt i det salta vattnet. Så jag o Ämmeh skulle doppa oss för första gng efter vår resa utomlands ^^
Det var inte så kallt som jag trodde det skulle vara. Fast vi sprang i så vi slapp känna hur kallt det var förän i var doppade ;P

Jag landade halv 1, och kom i säng vid 2 så jag är rätt trött. Snacka om att jag hade saknat min säng när jag var borta. Jag slängde mig över den och gosade in mig i det underbara täcket så fort jag kom hem XD
Där vi bodde i på mallis, låg lägenheten precis ovanför vägen. och bredvid 2 nattklubbar.
Så imorse när jag åt frukost tyckte jag det var så tyst. Tyst som i graven lix :O Inget ljud från nån sopbil, moppe, bil.....
Har lite svårt för när det blir tyst, jag måste hela tiden ha ljud runt omkring mig :P

Har annars ägnat dan åt ngt oerhört gött. Körsbärsplockning :D
Det är som mognast nu, och godast.

Herrå, hörs
Bomb Voyage
// Kramar Becka <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0