Blixtrar och dunder...

Jag och Astrid beslöt oss för att jogga imorse. Det spöregnade, blixtrade och åskade. Bättre väder kunde det inte bli ^^ *ironi* Men vi joggade mellan blixt och regnskurarna så vi blev varken blöta, men anfådda. (i allafall jag XD)
Senare har vi badat och snacka om skönt. Det var varmt och man kunde vara i hur länge som helst.
Men när man inte ser botten, och vattnet e svart så inbillar jag mig ibland att nån ska nudda ens fötter eller liknande.Då blir det inte lika roande att ligga i vattnet längre. ;)
Men "som jag brukar säga"- Då får väl nån rycka mig i foten och dra ner mig, då får jag väl drunkana då??!!! XD

Har suttit o kollat in videos på youtube, men datan vill som vanligt alltid göra mig sur och bara stänger av internät hela tiden. Det dröjer inte länge innan datan slängts ut genom fönstret -.-

Imorn ska jag packa och sånt, sen sticker jag iväg till solen och saltvattnet.
Längtar efter att få komma bort, bort från sverige. Bara koppla av på nåt vis ^^
Längtar som f*n!!!! X´´D

Vi hörs imorn
Bomb Voyage // kramar becka <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0